Witaj czarodzieju!

Jeśli tu trafiłeś oznacza to, że posiadasz w sobie magiczną moc!
Przedstawiamy Ci szkołę magii w której możesz nauczyć się jak posługiwać się swoim darem.
Nie ma czasu na wątpliwości.. zapisz się już dziś!

Nie wiesz jak to zrobić? Wystarczy, że sięgniesz po samouczek który znajdziesz z prawej strony.

26 czerwca 2016

Wyniki Pierwszego Konkursu z Historii Magii

Drodzy uczniowie!
Sprawdziłam wasze prace konkursowe z Historii Magii. Wykazałyście się naprawdę 
niesamowitą kreatywnością, jestem z was dumna. Z przyjemnością czytałam 
wszystkie wasze prace i bardzo ciężko było mi ocenić, dlatego poprosiłam o pomoc 
prof. Rosemarie Rain i prof. Catherine Haywood. Wyniki przedstawiają się 
następująco:

I miejsce - Funkmiona Redds (55 pkt)
II miejsce - Mirabel Howerland (50 pkt)
III miejsce - Juliet Jackson (45 pkt)

Mam nadzieję, że następne prace konkursowe będą tak samo ciekawe :)

Całuski,
Prof. Lilith Squirrel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz