Witaj czarodzieju!

Jeśli tu trafiłeś oznacza to, że posiadasz w sobie magiczną moc!
Przedstawiamy Ci szkołę magii w której możesz nauczyć się jak posługiwać się swoim darem.
Nie ma czasu na wątpliwości.. zapisz się już dziś!

Nie wiesz jak to zrobić? Wystarczy, że sięgniesz po samouczek który znajdziesz z prawej strony.

13 czerwca 2015

Oceny proponowane z Zielarstwa

Kochani uczniowie!

Prawie dwa tygodnie temu poprosiłam Was o napisanie krótkiej pracy na zaliczenie. Jest mi niezmiernie przykro, że tylko dwie osoby się o to pokusiły. Mimo mojego dobrego serca i chęci, by Wam wszystkich przepuścić, nie mogę, bo nie pozwalają mi na to zasady.

Wobec tego - oceny proponowane:

AMRAS OVERHILL - Wybitny
JULIET PEREZ - Powyżej Oczekiwań

Osoby, których nie wymieniłam, nie są klasyfikowane i dopuszczone do egzaminu. Dziękuję Wam wszystkim za ten czas, który wspólnie spędziliśmy. Był on wprawdzie bardzo krótki, ale jednak.

Z życzeniami powodzenia 
w dalszym życiu
Bliss Donovan
Profesor Zielarstwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz