Witaj czarodzieju!

Jeśli tu trafiłeś oznacza to, że posiadasz w sobie magiczną moc!
Przedstawiamy Ci szkołę magii w której możesz nauczyć się jak posługiwać się swoim darem.
Nie ma czasu na wątpliwości.. zapisz się już dziś!

Nie wiesz jak to zrobić? Wystarczy, że sięgniesz po samouczek który znajdziesz z prawej strony.

11 maja 2015

Wyniki konkursów zielarskich

Kochani młodzi czarodzieje!

Jakiś czas temu zorganizowałam dla Was dwa konkursy. Jest mi przykro, że tak mało osób zaangażowało się w ich rozwiązanie, ale jednocześnie cieszę się, że wzbudziły jakiekolwiek zainteresowanie. Niemniej jednak - pora przyznać Wam gratyfikacje.

Zacznę od pierwszego konkursu, który polegał na wymyśleniu własnej rośliny. Jego rozwiązania podjęła się tylko jedna osoba - JULIET PEREZ - która otrzymuje, tak jak obiecałam, 25 pkt dla swojego domu, 15 pkt za najlepszą pracę oraz ocenę Wybitną z Zielarstwa. Gratuluję! Praca Juliet jest do wglądu tutaj.

Drugą zabawą, którą dla Was przygotowałam, była wykreślanka. W wynajdowanie haseł zaangażowało się więcej osób, co mnie bardzo cieszy. Gdyby ktoś był ciekawy, jakie były hasła do odnalezienia, to rozwiązanie wykreślanki dostępne jest pod tym świstoklikiem. A punktacja za wykreślankę prezentuje się następująco:

AMRAS OVERHILL: 20 pkt
VANESSA SHADOW: 14 pkt
JULIET PEREZ: 16 pkt
VIVIENNE NOTT: 18 pkt

Wszystkie zdobyte przez Was punkty trafią niebawem na konto Waszych domów. Serdecznie dziękuję Wam za udział. :)

Na koniec chciałabym poinformować, że od dzisiaj nasze zajęcia odbywają się normalnie według planu. Mamy do nadrobienia cały zeszły tydzień, więc mam nadzieję, że przybędziecie wszyscy na lekcje. 

Ściskam cieplutko
Bliss Donovan
Profesor Zielarstwa

[EDIT by BlissDonovan - 14.05.2015]: Niestety, ale z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogłam się zjawić na poniedziałkowych zajęciach. Z racji tego prosiłabym, aby uczniowie zarówno z podstawy, jak i rozszerzenia, zgłosili się do mnie w piątek po notatki, które okażą się niezbędne podczas naszych następnych lekcji. Będę dostępna na czacie od godziny 18:00. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz